"Renuntarea la cumparare" / Cadrul legal: Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: 'Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.'

La achizitiile prin magazinul online biciclete-ieftine.ro, poti sa returnezi produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de catre curier.

Pentru a initia o solicitare de returnare a unui produs, este necesar sa te autentifici in contul tau, din dreapta sus a paginii.

Aici selectezi istoric si detalii ale comenzilor. Astfel, vei vedea toate comenzile plasate de catre tine. Alegi comanda din care a facut parte produsul, dand click pe "Detalii".

In urmatorul pas vei vizualiza comanda si selectezi produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi, bifand casuta din fata produsului. Ne scrii ce s-a intamplat, inclusiv titular cont bancar + IBAN  unde se doreste rambursarea si apoi apesi butonul "Solicita o returnare".  Astfel, in contul tau, in meniul ”Retur de marfa”, va aparea cererea de retur initiata.

Cu un click pe COD Comanda, vei vizualiza lista de produse alese pentru retur si detalii despre statusul cererii. In cel mai scurt timp, noi vom confirma cererea si statusul acesteia se va modifica. (Vezi mai jos detalii statusuri cerere). Dupa aceasta modificare, la Bon retur va aparea un PDF care trebuie printat si pus in colet, impreuna cu produsul(ele). De aici incolo, ne ocupam noi sa trimitem curierul, sa primim coletul si sa rezolvam cat mai rapid problema descrisa in mesajul lasat de catre tine.

Detalii statusuri cerere:

In asteptarea confirmarii: Cererea este inregistrata, un operator va confirma luarea la cunostinta a cererii tale.

In asteptarea pachetului: Asteptam sa vizualizezi PDF-ul bon retur care trebuie pus in colet, te sunam sa ne asiguram ca totul e in regula si trimitem curierul spre tine.

Pachetul a fost receptionat: Coletul tau a ajuns la noi si ne ocupam sa de retur in cel mai scurt timp.

Returnare anulata: Daca te-ai razgandit intre timp si ne anunti, cererea ta va avea acest status.

Returnare finalizata:  Inseamna ca am rambursat valoarea produselor si in cel mult 14 zile, banii vor fi vizibili in contul indicat de tine.

Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos:

POLITICA DE RETUR

Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier.
Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista).

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice (altele fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor), urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.

NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.

In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, Chilipirim IT isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.

Toate cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client. In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur, sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul indicat sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 021.256.23.01 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie folosind formularul de contact.

Produsele primite cu defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a Chilipirim IT S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca Chilipirim IT S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
 
Conditii generale de returnare:
Chilipirim IT S.R.L nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre Chilipirim IT S.R.L cade in sarcina Clientului.

Va multumim!